Презентація-звіт діяльності Яготинського БДЮТ Яготинської міської ради за 2023/2024 н. р.
24 Липня, 2024
Діяльність Яготинського будинку дитячої та юнацької творчості Яготинської міської ради у 2023-2024 навчальному році була спрямована наданню дітям та молоді Яготинської громади позашкільної освіти у позаурочний час в умовах воєнного стану.
На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 23 серпня 2023 року № 1/12609-23 “Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2023/2024 навчальному році”, та вважаючи, що Яготинський БДЮТ перебуває на шляху постійного розвитку, має достатні ресурси для реалізації поставлених державою та суспільством перед освітянами завдань у сфері позашкільної освіти, що передбачає поліпшення її якості, створення умов для особистого розвитку та самореалізації кожного вихованця, пріоритетними завданнями були: розвиток здібностей дітей та учнівської молоді у сфері освіти, науки, культури, фізичної культури, технічної та інших видів творчості, формування ціннісного ставлення особистості дитини до українського народу, Батьківщини, держави, нації, здобуття ними первинних професійних знань, умінь і навичок, необхідних для їх соціалізації, подальшої самореалізації та/або профорієнтації.
- Утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України; формування суспільно-громадського досвіду особистості вихованців; розвиток, стимулювання та реалізація їх духовного й творчого потенціалу;
- створення системи пошуку, розвитку і підтримки юних талантів і обдарувань для формування творчої та різносторонньо розвиненої особистості у різних галузях суспільного життя; залучення до особистісно значущих соціокультурних цінностей;
- стимулювання бажання працювати задля розвитку держави, готовність її захищати; формування поваги до батьків, історико-культурних та духовних надбань рідного народу;
- культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи;
- задоволення потреб у професійному самовизначенні та творчій самореалізації; забезпечення соціально-педагогічного захисту неповнолітніх та організації їх змістовного дозвілля;
- розвиток психофізичних ресурсів зміцнення здоров’я, підтримка високої працездатності протягом всього періоду навчання; формування активної життєвої позиції, здорового способу життя.