Програми гуртків дослідницько-експерементального напряму
Розкриття талантів через наукові відкриття
Дослідницько-експериментальний напрям в діяльності Яготинського будинку дитячої та юнацької творчості (БДЮТ) є невід’ємною частиною освіти та розвитку здобувачів позашкільної освіти.
Цей напрям сприяє розвитку наукового мислення, підтримці інтересів учасників та формуванню нових знань.
Наукова цікавість та пізнавальний інтерес
Навчальні програми дослідницько-експериментального напряму спрямовані на заохочення дітей до вивчення природи, технологій, математики та інших наукових галузей.
Здобувачі позашкільної освіти мають можливість розвивати свою наукову цікавість та поглиблювати свій пізнавальний інтерес шляхом проведення наукових досліджень та експериментів.
Основні складові навчання та досліджень:
- Дослідницькі проєкти: учасники програм розробляють та реалізують власні наукові проєкти, вивчаючи різноманітні аспекти обраної теми та виконуючи дослідження.
- Навчальні курси: програми включають в себе навчання теоретичних знань, необхідних для розуміння наукових концепцій та методів.
Вплив на розвиток особистості
Дослідницько-експериментальний напрям в Яготинському БДЮТ має значний вплив на розвиток особистості здобувачів позашкільної освіти.
Він допомагає:
- Розвинути критичне мислення та аналітичні навички.
- Сприяє розвитку творчого підходу до вирішення наукових завдань.
- Виховує відповідальність та систематичність в навчальних дослідженнях.
- Підтримує формування позитивного ставлення до науки та наукової роботи.
Значущість дослідницько-експериментального напряму
Дослідницько-експериментальний напрям у навчальних програмах Яготинського БДЮТ допомагає вихованцям розкрити свій потенціал у сфері науки та досліджень.
Він сприяє формуванню наукового мислення, розвиває креативність та стимулює інтерес до навчання.
Дослідницькі проєкти дозволяють здобувачам позашкільної освіти долучитися до розвитку наукового співтовариства та реалізувати свій внесок у суспільний прогрес.
Навчальні програми з позашкільної освіти
Яготинський БДЮТ розробив ряд навчальних програм для дослідницько-експериментального напряму.
Ці програми охоплюють різноманітні теми в науці.
Учасники програм можуть вибирати курси відповідно до своїх інтересів та спеціалізуватися у конкретних наукових галузях.
Завдання дослідників
Дослідники Яготинського БДЮТ здійснюють дослідження в різних наукових галузях, від технічних до соціальних.
Вони вивчають нові явища, розробляють інноваційні технології, та вносять власний внесок у розвиток науки.
Такі дослідницькі проєкти можуть включати:
- Створення різноманітних пристроїв на дистанціїному керуванні.
- Дослідження природних явищ та екосистем.
- Аналіз соціальних проблем та пошук шляхів їх вирішення.
Ці дослідження не лише поглиблюють знання вихованців, але й вносять корисний внесок у суспільний прогрес.
Сприяння інтелектуальному розвитку
Дослідницько-експериментальний напрям сприяє інтелектуальному розвитку здобувачів позашкільної освіти.
Він розвиває їхню здатність до аналізу, логічного мислення, та вирішення складних завдань.
Юні науковці навчаються працювати з інформацією, використовувати методи наукового дослідження, та розвивати свої аналітичні здібності.
Спільнота юних науковців
Яготинський БДЮТ створює унікальну спільноту юних науковців, де вихованці можуть спілкуватися, обмінюватися ідеями та досвідом, і знаходити друзів зі схожими інтересами.
Ця спільнота сприяє створенню позитивного ставлення до науки та надихає юних дослідників на нові досягнення.
Висновок
Дослідницько-експериментальний напрям в програмах БДЮТ Яготина відкриває здобувачам позашкільної освіти захопливий світ науки, досліджень та відкриттів.
Він викликає наукову цікавість, розвиває критичне мислення та аналітичні здібності, і підготовлює юних дослідників до подальших наукових досягнень.
Тому дослідницько-експериментальний напрям відіграє важливу роль у розвитку особистості та підготовці майбутніх науковців.
Програми гуртків дослідницько-експерементального напряму позашкільної освіти
- «ЕТНОЛОГІЯ УКРАЇНИ» (автор: Моїсеєнко Є. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО ЗОНДУВАННЯ ЗЕМЛІ: ІСТОРІЯ ТА ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ» (автори: Бабійчук С. М., Томченко О. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «СТАТИСТИКА» (автор: Майборода Р. Є.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ПРИКЛАДНА ФІЗИКА» (автор: Кравченко В. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ ТА РАЦІОНАЛЬНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ» (автори: Прищепа А. М., Лівандовська Л. М., Бєдункова О. О.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «АГРОНОМІЯ» (автори: Володимирець В. О., Лівандовська Л. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ГЕОГРАФІЇ» (автори: Курлова З. О., Халупко Н. О.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ГЕОГРАФІЯ ТА ЛАНДШАФТОЗНАВСТВО» (автори: Ворончук В. А., Халупко Н. О.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ГАЛУЗІ ГЕОЛОГІЇ» (автори: Жданов Д. К., Шевченко І. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ГЕОЛОГІЯ, ГЕОХІМІЯ ТА МІНЕРАЛОГІЯ» (автори: Слободянюк Т. В., Швець А.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ГІДРОЛОГІЯ» (автори: Слободянюк Т. В., Шевченко І. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «МЕТЕОРОЛОГІЯ ТА КЛІМАТОЛОГІЯ» (автори: Сніжко С. І., Паламарчук Л. В., Щербань І. М., Курлова З. О.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «МЕТЕОРОЛОГІЯ ТА КЛІМАТОЛОГІЯ» (автори: Романів О.Я., Курлова З. О.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «АНАЛІЗ КОСМІЧНИХ ЗНІМКІВ У ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ» (автори: Бабійчук С. М., Томченко О. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «БІОЛОГІЯ» (автори: Спринь О. Б., Мороз Т. С.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «БІОЛОГІЯ ЛЮДИНИ» (автори: Шелепенко О. І., Лівандовська Л. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ГЕНЕТИКА ТА СЕЛЕКЦІЯ» (автор: Лісовська Т. П.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «МЕДИЦИНА» (автор: Церковняк Л. С.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ПСИХОЛОГІЯ» (автор: Федотова Т. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ХІМІЯ» (автор: Качоровська О. П.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ПОЛЬСЬКА МОВА» (автори: Шамрай Г. В., Крекотіна Т. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ПЕДАГОГІКА» (автори: Боровець О. В., Лівандовська Л. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «СОЦІОЛОГІЯ» (автор: Шокало Ю. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ПРАВОЗНАВСТВО» (автор: Кузьма Т. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ОСНОВИ ЖУРНАЛІСТИКИ» (автор: Чаловська М. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ЖУРНАЛІСТИКА І БЛОГЕРСТВО» (автор: Соловей А. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «РЕКЛАМА І ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ» (автор: Іващук А. А.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ТЕОРЯ ТА ІСТОРІЯ МЕДІА» (автори: Сухомлин О. Ю., Зоря Г. С.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ШКОЛА ЮНОГО НАУКОВЦЯ (АНГЛІЙСЬКА МОВА) (автор: Янцева Н. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «УКРАЇНСЬКА МОВА» (автор: Іваненко І. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ОСНОВИ ТЕОРІЇ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАДАЧ» (автори: Андрєєв О.А., Віднічук М. А.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ВИБРАНІ ПИТАННЯ МАТЕМАТИКИ» (автор: Азаренкова А. І.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «АЕРОФІЗИКА І КОСМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ» (автор: Малиновський Є. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ЕКОНОМІКА» (автори: Адвокатова Н. О., Солдатська О. А.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ЕКОЛОГІЯ» (автори: Колесник Т. М., Яковищина М. С.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА» (автор: Краснящих А. П.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ» (автор: Тараненко О. С.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО» (автор: Сидоренко О. М.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ФОЛЬКЛОРИСТИКА» (автор: Хомеча Н. А.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 29.03.2023 (протокол № 1)
- «ЕКОНОМІКА» (автор: Олех А. П.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 21.06.2023 (протокол № 2)
- «ОСНОВИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (НІМЕЦЬКА МОВА)» (автор: Тарарак М. Ю.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 21.06.2023 (протокол № 2)
- «ФРАНЦУЗЬКА МОВА» (автор: Чурсіна Л. В.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 21.06.2023 (протокол № 2)
- «ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ» (автори: Коляда І.А, Камбалова Я.М.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 27.03.2019 № 22.1/12-Г-145; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОНвід 15.03.2019 № 1)
- «ГЕОГРАФІЯ ТА ЛАНДШАФТОЗНАВСТВО» (автори: Ворончук В. А., Халупко Н. О.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ У ГЕОГРАФІЇ» (автори: Бревус С.М., Швець С.А.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ГЕОЛОГІЯ, ГЕОХІМІЯ ТА МІНЕРАЛОГІЯ» (автори: Слободянюк Т.В., Швець C.А. ) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ГІДРОЛОГІЯ» (автори: Слободянюк Т.В, Шевченко І.М.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО» (автори: Коляда І. А., Камбалова Я. М.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-591; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «МЕТЕОРОЛОГІЯ ТА КЛІМАТОЛОГІЯ» (автори: Сніжко С.І., Паламарчук Л.В., Щербань І.М., Курлова З.О.)«Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ГЕОГРАФІЇ» (автори: Курлова З.О., Халупко Н.О.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ГЕОЛОГІЇ» (автори: Жданов Д.К., Шевченко І.М.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ОСНОВИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ГАЛУЗІ ГЕОГРАФІЇ» (автори: Денисенко О.О., Швець С.А.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ОСНОВИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ГАЛУЗІ ГЕОГРАФІЇ» (автори: Костащук І.І., Білокінь В.В., Швець С.А.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах»(лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ПРИКЛАДНА МЕТЕОРОЛОГІЯ ТА КЛІМАТОЛОГІЯ» (автори: Романів О.Я., Курлова З.О.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-587; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)
- «ПСИХОЛОГІЯ» (автори: Кравець С., Романкова Л.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 27.03.2019 № 22.1/12-Г-137; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 № 1)