Програми гуртків еколого-натуралiстичного напряму
Еколого-натуралістичний напрям у програмі позашкільної освіти в Яготинському будинку дитячої та юнацької творчості є ключовим для формування екологічно обізнаних громадян та збереження навколишнього середовища.
Ця програма має на меті виховання відповідальності за природу, розвиток наукового мислення та глибокого розуміння природних процесів.
Дослідження природи та біорізноманіття
Учасники програми вивчають різноманіття природи, досліджують місцеві екосистеми, вивчають види рослин і тварин, а також їх взаємодію в природному середовищі.
Вони отримують можливість проводити екологічні дослідження та моніторинг стану навколишнього середовища.
Освіта та просвіта в галузі екології
Учасники програми навчаються про важливість збереження природи та раціонального використання ресурсів.
Вони дізнаються про проблеми екології та можливі шляхи їх вирішення.
Це сприяє формуванню екологічної свідомості та громадянської відповідальності.
Активна природнича діяльність
Учасники програми беруть участь в екологічних акціях та проектах, спрямованих на збереження природи. Вони приймають участь у садівництві, прибиранні природних територій та інших заходах, що сприяють поліпшенню навколишнього середовища.
Розвиток навичок та інтересів у сфері екології
Програма надає можливість розвивати наукові та практичні навички в галузі екології.
Діти вчаться аналізу даних, створенню проектів та розв’язанню проблем, пов’язаних із збереженням природи.
Загальний внесок у збереження природи
Програма еколого-натуралістичного напряму створює нове покоління, яке розуміє важливість екології та готове приймати активну участь у збереженні природи.
Вона сприяє підвищенню екологічної свідомості та залученню молоді до екологічних ініціатив та дій.
Висновок
Еколого-натуралістичний напрям у програмі позашкільної освіти в Яготинському будинку дитячої та юнацької творчості виявляється ключовим для формування екологічно обізнаних громадян та збереження навколишнього середовища.
Програма спрямована на виховання відповідальності за природу та розвиток наукового мислення, що глибоко засноване на розумінні природних процесів.
Здобувачі позашкільної освіти досліджують різноманіття природи, вивчають місцеві екосистеми та їхні взаємодії, проводять екологічні дослідження та моніторинг стану навколишнього середовища.
Крім того, програма надає освіту в галузі екології, підкреслюючи важливість збереження природи та раціонального використання ресурсів.
Вона розвиває екологічну свідомість та громадянську відповідальність серед вихованців.
Здобувачі позашкільної освіти також беруть активну участь в екологічних акціях та проектах, спрямованих на збереження природи.
Вони розвивають наукові та практичні навички в галузі екології, навчаються аналізу даних, створенню проєктів та розв’язанню проблем, пов’язаних із збереженням природи.
Загалом, програми гуртків еколого-натуралістичного напряму відтворюють нове покоління, яке усвідомлює важливість екології та готове приймати активну участь у збереженні природи.
Вони сприяють підвищенню екологічної свідомості та залученню вихованців до екологічних ініціатив та дій, що є обіцянкою збереження нашої природи для майбутніх поколінь.
Програми гуртків еколого-натуралiстичного напряму позашкільної освіти
- «ЮНІ ЛІСІВНИКИ» (автор Зведенюк М. А.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (протокол засідання Науково-методичної комісії з позашкільної освіти від 25.05.2018 року № 1; лист ІМЗО від 06.06.2018 № 22.1/10-Г-1854).
- НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ З ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОГО НАПРЯМУ: ЕКОЛОГО-БІОЛОГІЧНИЙ ПРОФІЛЬ (загальна редакція Вербицького В. В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (лист МОН від 11.06.2018 № 1/11-6201)
- Навчальні програми та методичні матеріали для закладів позашкільної і середньої освіти (очної та дистанційної форм навчання) 2020 року (видавництво НЕНЦ)
- «БІОЛОГІЯ ЛЮДИНИ ЗАСОБАМИ STEM-ОСВІТИ» (автори: Вержбицька І. В.; Манжос О. Ю.; Петрова О. Ю., Ярова Є. В.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 27.03.2019 № 22.1/12-Г-144; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 № 1)
- «ЮНІ ДОСЛІДНИКИ БІОРІЗНОМАЇТТЯ» (Рассоха В. В.)«Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 27.03.2019 № 22.1/12-Г-142; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 № 1)
- Збірник «Навчальні програми з позашкільної освіти: еколого-натуралістичний напрям. Еколого-біологічний профіль» (загальна редакція В. В. Вербицького) («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (лист МОН від 10.01.2019 №1/11-99); витяг з протоколу засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти науково-методичної ради з питань освіти МОН України від 23.12.2019 № 4).
- «ЕКО-СТИЛЬ: ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» (Носенко А. С., Ганчева В. І., Єфименко І. О., Крижанівський Д. В., Теремта В. І.) «Схвалено для використання в закладах позашкільної освіти» (Лист ІМЗО від 27.12.2019 № 22.1/12-Г-1226); витяг з протоколу засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти науково-методичної ради з питань освіти МОН України від 23.12.2019 № 4).