Програми гуртків туристсько-краєзнавчого напряму
Туристсько-краєзнавчий напрям в програмах позашкільної освіти Яготинського будинку дитячої та юнацької творчості – це спосіб підготовки здобувачів освіти до розуміння світу навколо них через подорожі, дослідження і пізнання культурних та природних багатств свого регіону та світу.
Дослідницький підхід до вивчення
Вихованці вчаться досліджувати природу, історію, архітектуру та культурні особливості різних регіонів.
Вони вивчають географію, археологію та інші дисципліни, які допомагають їм розуміти світ.
Вивчення регіональної спадщини
Здобувачі позашкільної освіти в програмах вивчають історію та культурну спадщину свого регіону.
Вони відвідують музеї, археологічні розкопки та інші історичні об’єкти для вивчення минулого.
Туризм та подорожі
Ці програми сприяють розвитку туристичних навичок та вивченню основ безпеки під час подорожей.
Вихованці мають можливість відвідувати різні місця, досліджувати природні пам’ятки та долати відстані.
Патріотизм та екологія
Вихованці розвивають патріотичні почуття до своєї країни та дбайливе ставлення до природи.
Вони беруть участь у природоохоронних акціях та проектах, спрямованих на збереження природного середовища.
Загальний вплив на розвиток особистості
Туристсько-краєзнавчий напрям має глибокий вплив на розвиток особистості вихованців.
Він сприяє розвитку навичок дослідження, самостійності, комунікативності та пригодницького духу.
Здобувачі позашкільної освіти стають відкритими до нових знань та досвіду, а також набувають різноманітних навичок, які будуть корисні у подальшому житті.
Туристсько-краєзнавчий напрям в навчальних програмах Яготинського БДЮТ сприяє розвитку особистості, підвищенню культурної свідомості та відкриває перед здобувачами позашкільної освіти світ через пригодницькі подорожі та дослідження.
Висновок
Туристсько-краєзнавчий напрямок в програмах позашкільної освіти Яготинського будинку дитячої та юнацької творчості відзначається своєю ключовою роллю в формуванні освічених громадян.
Ці програми надають можливість здобувачам позашкільної освіти розглядати світ навколо себе через призму подорожей, досліджень та пізнання культурних та природних багатств свого регіону та світу.
За допомогою дослідницького підходу до вивчення, вихованці опановують навички аналізу природи, історії, археології та культурних особливостей різних регіонів.
Вони вивчають географію та інші дисципліни, які розширюють їхнє розуміння світу.
Програми вивчення регіональної спадщини дозволяють здобувачам позашкільної освіти дізнатися більше про історію та культурну спадщину свого регіону, відвідуючи музеї та історичні об’єкти.
Це сприяє підвищенню обізнаності та гордості за свій рідний край.
Програми також розвивають туристичні навички та навички забезпечення безпеки під час подорожей, допомагаючи вихованцям відкривати різні місця та досліджувати природні пам’ятки.
Це сприяє розвитку навичок самостійності та комунікації.
Участь у природоохоронних акціях та проектах надає здобувачам позашкільної освіти можливість стати більш патріотичними та відповідальними громадянами, які піклуються про стан природи.
Все це разом робить туристсько-краєзнавчий напрям у програмах Яготинського БДЮТ надзвичайно цінним для розвитку особистості вихованців та допомагає їм дізнатися більше про світ через пригодницькі подорожі та дослідження.
Програми гуртків туристсько-краєзнавчого напряму позашкільної освіти
- «ГЕОГРАФІЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО» (авт. Копилець Є. В., Омельченко Д. Г.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.09.2022 (протокол №2)
- «ГЕОЛОГІЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО» (авт. Скриль І. А) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.09.2022 (протокол №2)
- «СПОРТИВНЕ ОРІЄНТУВАННЯ» (авт. Наровлянська М. Д., Тяпкіна К. М., Постельник І. М., Лукацький Є. Д.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.09.2022 (протокол №2)
- «СПОРТИВНИЙ ТУРИЗМ» (авт. Наровлянський О. Д. ,Наровлянська М. Д, Петрова Н. М., Пшінка Б. О.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.09.2022 (протокол №2)
- «ЕКОНОМІЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО» (авт. Фурманюк О. Л.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.12.2022 (протокол №3)
- «ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО» (авт. Омельченко Д. Г., Савчук О. А.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.12.2022 (протокол №3)
- ЛІТЕРАТУРНЕ КРАЄЗНАВСТВО» (авт. Бондарчук Д. О., Бондарчук О .С.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.12.2022 (протокол №3)
- «ЮНІ ТУРИСТИ-КРАЄЗНАВЦІ» (авт. Омельченко Д. Г.) «Схвалено для використання в освітньому процесі». Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 12.12.2022 (протокол №3)
- “ЮНІ ЕКСКУРСОВОДИ” (авт. Дюдя Л. Ю., Костенко Н. М.) “Схвалено для використання в освітньому процесі”. Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 21.06.2023 (протокол №2)
- “ЕКОЛОГІЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО” (авт. Шелегеда В. І.) “Схвалено для використання в освітньому процесі”. Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 21.06.2023 (протокол №2)
- “МУЗЕЄЗНАВСТВО” (авт. Гайда Л. А.) “Схвалено для використання в освітньому процесі”. Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 21.06.2023 (протокол №2)
- “АРХЕОЛОГІЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО” (авт. Кухарська О. М.) “Схвалено для використання в освітньому процесі”. Рішення експертної комісії з позашкільної освіти від 21.06.2023 (протокол №2)
- «СКЕЛЕЛАЗІННЯ» (автори: Нєізвестний І. М.; Гончарова-Тисляцька А. Ю.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 27.03.2019 № 22.1/12-Г-139; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 № 1)
- «ВІТРИЛЬНИЙ ТУРИЗМ» (Колотуха О. В.) «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 08.07.2019 № 22.1/12-Г-592; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 26.06.2019 № 2)